مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 20:102023-12-28ورزشي

لیگ برتر تکواندو مردان| شهرداری ورامین همچنان در صدر جدول


در پایان روز اول رقابت های لیگ برتر تکواندو مردان ، 4 نفر برتر دور نخست مسابقات مقام های خود را تکرار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هفته دوم از بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر تکواندو جام خلیج فارس یادواره شهید شاخص ورزش کشور حسن جنگجو به روش گرندپری به صورت تیمی و انفرادی با برگزاری مسابقات اوزان فرد امروز پنجشنبه هفتم دی آغاز شد.

در روز نخست تکواندوکاران چهار وزن 54-، 63-، 74- و 87- کیلوگرم رقابت های خود را برگزار کردند که در پایان چهار تکواندوکار برتر هر وزن همانند دور نخست توانستند عنوان اولی خود را با وجود رقابت تنگاتنگ با بازیکنان شاخص تکرار کنند.

در وزن 54- کیلوگرم، امیررضا مددی از تیم نفت مناطق مرکزی زاگرس جنوبی در مبارزه نهایی برابر آرین آرش تکواندوکار تیم پاس که با ارائه مبارزات خوب خود را تا فینال رسانده بود، در یک مبارزه نزدیک و تماشایی 2 بر یک به برتری دست یافت و طلا گرفت.

امیرعباس رهنما از شهرداری ورامین و امیرمحمد امیرمحمدی از زاگرس جنوبی در دیدار نهایی وزن 63- کیلوگرم یک مبارزه تماشایی و جذاب را به نمایش گذاشتند که رهنما با وجود اختلاف 7 امتیازی در راند دوم، در ثانیه های پایانی با تکنیک های پی در پی و یک ضربه چرخشی (فیلیپینی) نتیجه را به سود خود تغییر داد و طلای هفته نخست را تکرار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر تکواندو مردان| شهرداری ورامین همچنان در صدر جدول

لیگ برتر تکواندو مردان| شهرداری ورامین همچنان در صدر جدول